Fulla gubbar

Pappa behövde hjälp med att måla hockeygubbar. Ni vet såna där till bordshockeyspel. Jag målade Canada-gubbarna svarta istället, och satte fast pappas klubbmärke på gubbarna. Alla pappas kompisar kommer hem hit ikväll, eller redan vid 4. Så jag ska käka hemma hos mamma och sen dra vidare hem till Kajsa. För det är inte roligt att umgås med 50-åriga fulla gamla gubbar. Tro mig, jag vet.

Fast snart kommer en av hans kompisar med sin sons X-Box och Guitar Hero. Jag ska hjälpa dem, visa hur man gör och så. Haha. Jag skulle nästan vilja stanna hemma och se dem spela!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du en blogg och vill få många nya läsare? de finns ett symstem som kan ge digg utt till en miljon besökare! följ instruktionerna så kommer du förstå hur allt funkar!

http://www.viraltrafik.se/?lyckaan

2009-03-07 @ 14:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0