Jäkligt roligt!

Fyfan vad kul jag hade igår! Efter att jag hade varit hemma hos mamma och käkat åkte jag hem till Kajsa. Där satt hon, hennes mamma och mostrar och pratade och skrattade. Trevligt folk det där. Vi började iallafall att sjunga singstar. Så roligt att sjunga och lyssna på de andra. Fast jag tyckte synd om de andra som var tvungna att lyssna på mig, jag är tondöv. Haha, helt ärligt! Och ändå lyckas jag med att spela piano.

När vi hade sjungit i några timmar skulle de vuxna spela nåt spel om 50 - 90-talet, så jag och Kajsa bestämde oss för att kolla på en film istället. Vi skulle nog inte ha någon chans.
Vi kollade på 'Notting Hill'. jag hade glömt bort hur bra den är! Skitkul! Speciellt han den där äckliga rumskompisen Spike. Han är bara så vidrig, uäh!

Kommentarer
Postat av: Kajsa : )

Haha ja det var fan skitkul igår!! xd



Filmen heter "Notting Hill"

2009-03-08 @ 16:40:46
URL: http://kajsalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0