Man kan börja undra...

... om man tänker på senaste gången jag träffade min pojkväns mamma, om hon verkligen gillar mig. Sist vi träffades började hon slå mig. Kan ni tänka er? Fast ni ska veta att jag är en sån som står på mig. Så jag började sparka henne! Hennes tröja var väldigt blodröd kan jag säga!

Haha! Nu fick jag er allt va? Vi går på samma kick 'n box-träning, och vi fick byta partner lite. Så hon fick slå upper cuts på mig och jag fick sparka på henne. Och det där med tröjan, den var redan röd, inget blod. Haha, hade bara lust att skoja lite sådär.

Fast ni ska veta att jag har stor respekt för hans mamma. Hon slår väldigt hårt!

Kommentarer
Postat av: Rebecca.

hahhahahahhahha, jag sitter och as garvar just nu.

2009-03-13 @ 16:34:09
URL: http://rjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0