Snälla, snälla!

Jag trodde att jag skulle bli stum och döv igår. Hemma hos Annie kollade vi på finalen av Melodifestivalen. När de delade ut tittarrösterna skrek vi som aldrig förr! Vi ville verkligen inte att Caroline af Ugglas skulle vinna! Vad skulle alla länder då tycka om oss i Eurovision Song Contest? Och när de sa att 'La Voux', eller vad låten nu heter, fick 144 poäng satt vi och väntade och räknade poängen. Och sen blev jag döv för ett ögonblick. Alla skrek, skrek och skrek när poängen blev mer än Carolines! För en stund var jag överlycklig, tills jag insåg att Maries låt inte heller var så bra. Haha, jag är aldrig nöjd.

Kommentarer
Postat av: Kajsa!

hahah vilka då alla? Det var du, Annie &... hm... Trollis kanske xd Vi andra skrattade åt er & höll på öronen xd

2009-03-15 @ 12:40:30
URL: http://kajsalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0