:)

Aah, det har vart en skön dag idag. För det första så vaknade jag 10 över 8 och trodde det var måndag. "Fan, jag kommer försent till skolan" tänkte jag. Sen kom jag på att det var söndag och somnade glatt om igen. Sen när man vaknade igen, mycket senare, var jag lat och orkade inte rosta mackor så jag åt Frosties istället. Framför TV:n. Jätteskönt.

Sen slappade jag bara enda fram till lunch, då det blev pizza! Mumsigt! Tjock och glad åkte jag efter det hem till Marcus. Vi hade det riktigt mysigt.

Och nu är det 'Gossip Girl' på TV! Och efter det 'Erik & Mackan - Herre på täppan'!

Det är såhär en bra dag ska vara!

Kommentarer
Postat av: E M M Y

Mysigt ja ^^ haha-

2009-03-23 @ 15:30:03
URL: http://cikorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0