Ovärt

Det känns som om jag inte har gjort någonting vettigt idag. Redan när jag vaknade. Jag snoozade, men ändå så blev jag klar långt innan jag behövde. Så jag satte mig och räknade småpengar. Väldigt ovärt.

På mattelektionen gick vi igenom läxan, så man behövde inte räkna någonting. Och kemin var inställd (yes!) så inget vettigt gjordes då heller.
Men sen blev det engelska. Då vi hade läxa tills idag. Så vi skrev bara ett papper om en engelskatext och sen var den lektionen över.

Bilden var nog den mest givande lektionen idag. Vi fick snabbrita av bildlärarna på 5-10 min. Och gud så jag och Kajsa skrattade åt våra och de andras bilder! Vissa var riktigt humoristiska, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0