Very smart, girl

Haha, ibland blir jag så trött! Som jag har sagt så har jag matteprov imorgon. Det enda som var ett ganska stort problem var kvadratkomplettering, så jag bad pappa att kolla på det. Men han läste inte så svår matte när han gick på gymnasiet så han visste inte heller hur man skulle göra. Men efter ett tags grublande gick ett litet svagt ljus, ungefär som eldfluga på 10 meters håll, upp i mitt huvud.

Då försökte jag att förklara för honom. Men han förstod inte. Så jag försökte i minst 10 min innan jag insåg att han inte behövde fatta över huvud taget. Det är ju för fan jag som ska göra provet! Fast jag skulle gärna kunna byta, missförstå mig inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0