Where did spring go?

Jesus! Det är -8 grader ute! Jag trodde att våren var på väg, men tydligen inte. Jag tänkte ha tights idag, men när det är såhär kallt så har jag mjukisbyxor på mig. Varmt och mysigt.

Jag ska till skolsköterskan klockan 10:00 idag oxå. Ryggundersökning. Jag har en sned rygg. Ryggraden ser ut som bokstaven S. Eller ett bakvänt S, jag vet inte riktigt. Men inte exakt så mycket svängar hit och dit, jag är inte missbildad. Hoppas att min rygg har blivit rakare, så att jag slipper ha en specialkorsett. Inte så kul att gå runt med en sån varje dag. Fast bara ryggen inte har bivit mer sned så ska det nog vara lugnt.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Svar på kommentar: Hahah med kaninat menar jag umgås med kaninerna, inget annat ; ) Iaf inte den dagen ^^

2009-03-25 @ 15:55:11
URL: http://kajsalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0