4 timmar av mitt liv

Jag har nästan glömt bort hur det är att göra något. Jag har varit i skolan hela dagen, fram till halv 4. Sen cyklade man hem för att äta och direkt efter det åkte vi till trafikskolan för att gå på introduktionskurs. Det var inte så fasligt tråkigt, mest jobbigt att sitta still. Man fick lite ont i rumpan efter att sitta still i 4 timmar.

Men nu är jag hemma igen och kollar på semifinalen av Eurovision Song Contest. Jag kommer ju missa finalen på lördag, för vi ska ha klassfest då. Men klassfest är helt klart bättre än ESC.

Kommentarer
Postat av: EMMY

Haha nä jag vene :D men jag tycker att du ska göra den ändå.



2009-05-14 @ 22:06:23
URL: http://cikorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0