Är det bara jag som känner så?

Har jag nämnt att jag hatar telefonförsäljare? In case I haven't, I do. Det är alltid jag som svarar i telefonen hemma. Och för det mesta så ringer de vid den här tiden, runt 3. Och hur många har egentligen slutat jobba då? Inte många. Och då måste man alltid svara och säga att "Nej, min pappa är inte hemma just nu". Fast jag har mest lust att skrika åt dem och slänga på luren.

Jag har varit lite irriterad nu på eftermiddagen i skolan. För mycket socker, haha. Men iallafall så ringde det nyss en telefonförsäljare. Jag svarade i telefonen, och vad är det första man hör? Jo, hon i andra änden sitter och nyser som en tok! Vem är det som ringer någon medans de nyser? Jag förstår inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0