"Jag är fångad av en stormvind..."

Det blåser storm ute. Och jag kan säga er att det inte är lätt att spela tennis när det är orkan. Det blir inte lättare när man inte kan spela över huvud taget. Men jag och Kajsa lyckades till viss del iallafall. Bättre än våra motståndare alltså.

Det var inte roligt att cykla hem heller. Ni kan ju lista ut att jag hade motvind. Och droppen som får bägaren att rinna över är när man måste trampa i nerförsbacke för att inte riskera att åka baklänges upp igen. Fast det lilla positiva är att jag har en Ben & Jerry's i frysen! Sug på den ni, haha!

Kommentarer
Postat av: E M M Y

Haha, fick världens roligaste syn att du trampar som en galning och ändå åker uppåt igen :P kan inte sluta skratta.

2009-05-27 @ 15:54:09
URL: http://emmywallberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0