Lunch

Nu har jag lunch. Står vid en dator i biblioteket och tråkar. Vi fick nämligen lite extra lång lunch av vår fysiklärare. Jag måste säga att han är inte lik sin bror (min förra spanskalärare) på det sättet. Annars är de lika som bär till sättet.

Idag tror jag att jag ska ta mig ner till trafikskolan på något sätt och kolla min syn. Så jag kan skicka in papprena så att jag får börja övningsköra. Jag tycket att det börjar bli på tiden. Jag, mamma och pappa ska ju på den där föreläsningen, eller vad man nu ska säga att det är, på torsdag. Sitta och mögla i 4 timmar, jippie.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Lättare att gå till optikern å kolla. det är åxå gratis..

2009-05-11 @ 13:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0