Min mobil

Min mobil är trasig. Den har skjutlucka, och när man skjuter upp den är den fortfarande mörk. Men sen när man stänger den igen så börjar den lysa. Skjuter man upp den då så släcks det igen. Det är mycket irriterande.

Det lilla positiva är att jag kan använda mobilen perfekt när luckan är stängd. Men jag måste ju öppna den när jag ska skriva sms. Och det gör så gott som hela tiden. Så jag ser inte vad jag skriver. Så jag lär väl köpa en ny. Precis, jag. Och vissa tycker att jag är bortskämd.

Fast ett litet bidrag skulle inte skada. *Host* Mamma *host*

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Du ÄR bortskämd!!! Hur många mobiler har du köpt själv?????

2009-05-27 @ 12:10:25
Postat av: Storasyster

snorunge =)

2009-05-27 @ 12:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0