Stugan

Både idag och igår har jag följt med Marcus med familj upp till deras stuga. Hjälp till lite med olika arbeten där. Eller ja, mest kollat på medans de andra jobbat. Marcus tyckte inte att jag skulle jobba något, så då gjorde jag inte det heller. Fast jag hjälpte till lite iallafall.

Sen idag var Ejik och Kajsa där uppe oxå. Roligt att umgås med kompisar, förutom Kajsas tjat om svininfluensan. Bara för att vi andra är lite förkylda så tror hon att hon kommer få det och dö.


Marcus lånade grannens permobil, skateboard och hockeyklubba för att leka riddare.


Marcus anfaller Ejik.


Kajsa.

Kommentarer
Postat av: Kajsa!

Eeh ja, vi kommer dö. Fast dom sa på nyheterna igår att det inte verkar sprida sig riktigt lika illa som man trott :D Vi har en chans!

btw, snor lite bilder av dig : )

2009-05-03 @ 13:37:44
URL: http://kajsalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0