Mycket lite

Jag har lite bloggtorka just nu. Har verkligen ingenting att skriva om. Det händer ingenting intressant i mitt liv för tillfället. Det enda jag gör är att gå i skolan, gör läxor och umgås med vänner och pojkvän. Sen gör jag inte så mycket mer.

Jag skulle dock vilja åka och shoppa, men jag måste spara mina pengar till Egyptenresan i mars. Förhoppningsvis så får jag pengar i julklapp, men det är så långt dit! Eller egentligen är det bara en månad och tre veckor kvar. Så jag kanske borde tänka lite på julklappar. Och födelsedagspresenter. Min bror, pappa och pojkvän fyller nämligen år inom 3 veckor efter jul, så det blir mer pengar som går åt nu. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0