I skolan

Jag har håltimme just nu, väntar på att programmeringen ska börja. Just den här timmen på torsdagar är så värdelös. Det finns typ ingenting att göra. Och inte nog med det så hade jag tänkt läsa 'Eclipse' på mina håltimmar idag, men självklart så glömde jag boken hemma. Blir lite trött på mig själv.

Men iallafall så ville jag säga att jag Annie ringde igår! Vi snackade i 2½ timme tills halv 12 på natten. Hon ska komma hem på höstlovet och måndagen och tisdagen ska hon vara på KSK med oss. Hon kanske ska flytta tillbaka till Sala! Jag har saknat henne så mycket, speciellt i skolan där jag inte står ut med min klass en hel skoldag. Så det skulle vara roligt om hon börjar här igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0