Resa

Jag hittade 20 kr idag på väg till skolan. På tal om ingenting sådär. Det kan behövas lite extrapengar för jag ska följa med Marcus och hans familj till Egypten på sportlovet. Det är inte förens i mars, men jag lär börja spara pengar om jag ska ha råd. För jag får betala nästan allt själv.

Plus att jag måste vaccinera mig för hepatit. Tre sprutor och alla tillsammans går på lite över 2000 kr. Bara sprutorna! Jag tog den första sprutan idag, gick på bara några sekunder. Nästa ska tas om en månad. Ifall ni undrade, men antagligen inte.

Kommentarer
Postat av: Tessa

men i mars... ska inte du heller va hemma när bebisen kommer =(

2009-10-09 @ 18:11:16
URL: http://mtcgunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0