Helg

Jahopp. Dags för ett blogginlägg igen. Jag har blivit så dålig på att blogga på sista tiden. Men till mitt försvar så har det inte hänt något intressant i mitt liv.

I helgen har jag iallafall umgåtts med min pojkvän, myst, skrattat och pratat så som lyckliga par gör. Och jag sov kvar där. Men jag tror att jag måste införskaffa en skyddsmask eller hjälm eller något när jag ska sova med honom, för på något vis lyckas han alltid slå mig i ansiktet eller skalla mig. Som igår morse till exempel, vaknade jag av att någons väckarklocka pep och ingen stängde av. Så jag satte mig upp, petade till Marcus och frågade vad det var för nåt. Då flyger han plötsigt upp och råkar slå huvudet i mitt. Då hade han drömt något och jag hade råkat skrämma honom.

Så skänk en hjälm till en behövande!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hahahahh. Jag kan ge dig en hjälm som skydd och ett baseboll trä så du kan slå tillbaka hahah ;)

2009-09-29 @ 18:53:24
URL: http://rjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0