Fältstudie

För tillfället håller jag på att packa och kollar på Idol 2009. Jag packar för att imorgon ska min klass på fältstudie till Östa naturreservat, tills på torsdag. Vi ska ut och vandra i skogen, kartlägga skog, buskar och andra växter för vissa områden, fånga småkryp och alger m.m. Låter det kul? Njaaa... Jag skulle kunna byta det mot två dagar fulla med mattelektioner. Visst, jag tycker att matte är kul (ja, jag vet att jag är onormal) men två hela dagar, vill säga 16 timmar intensiv matte, är ganska jobbigt.
Jag är inte den typen som gillar att gå ut i skogen och plocka svamp, typ. Skittråkigt är min mening. Men jag lär väl stå ut antar jag. Vem vet, det kan finnas en liten chans att det blir roliga stunder. Liiiiten chans.

Kommentarer
Postat av: E M M Y

Det blir nog roligt ändå! För SÅ hemskt var det inte ;)

2009-09-08 @ 21:36:21
URL: http://emmywallberg.webblogg.se/
Postat av: Kajsa

sv: Haha ja det är inte ofta man får blommor! Men Erik såg att jag var ledsen, så jag fick en. Den låg iofs avbruten mitt på gatan, men den var fin & fräsch så han tog upp den & gav den till mig : ) Han satte den bakom mitt öra. Sen sa han: Ja, man får ju passa på : )

2009-09-09 @ 13:37:43
URL: http://kajsalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0