FU

I några timmar har jag haft ett sånt Ben & Jerry's-sug. På phish food, eller i andra hand half baked. Så för en stund sen bestämde jag mig för att pallra mig till ICA och köpa en burk. Och när jag kom dit, och tittade ner i frysen, så fanns ingen av dem. Inte en enda med chokladglass, faktiskt. Det enda som fanns var fruktsorbet (ingen sorbet, tack), chunky monkey (urk på bananglass) och bohemian raspberry (för söt hallonsås till vaniljglass). Förstår ni hur besviken jag är? Jag har aldrig varit såhär sugen på någon form av B&J's chokladglass förut, och så finns inte en enda jävla burk!

Istället köpte jag två Marabou premium. Inte ens en liten tröst...

Kommentarer
Postat av: Tessa

Haha du skulle ha kommit hit! Jag haren halv burk half-baked i frysen ;-P

Vilken dag ska vi simma i veckan då??

Jag jobbar tis ons tors så isf direkt efter jobbet då eller på fre när jag e ledig... Bestämm du!!

Puss

2009-09-14 @ 09:28:15
URL: http://mtcgunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0