Presenter

Igår var släkten hos mamma för att fira mig. Jag fyller ju 18 år imorgon! Fast alla kunde inte komma då, så fler presenter väntar! Men det jag har fått hittills är:


Av mamma fick jag 70% choklad, 1500 kr, två lotter och en Thomas Sabo-berlock. Av mormor och Sture fick jag 500 kr, ett armband och örhängen (trots att jag inte har hål i öronen). Av morfar fick jag 500 kr och 6 st lotter, en av lotterna vann jag 50 kr på. Av min morbror och hans fru fick jag Toffifee och tre lotter. Och av min syrra och Crille fick jag 500 kr i presentkort på Gina Tricot och Chapel Hill sparkling wine.


Ett par solglasögon, Thomas Sabo-berlocken.

Kommentarer
Postat av: Rebecca.

Skulle inte vara helt fel med så där mycket pengar.

Är riktigt avundsjuk, vill också vara "rik" ;)

2010-04-28 @ 14:53:14
URL: http://rjane.blogg.se/
Postat av: Eva

Hoppas kortet som jag skickade har kommit fram?!

2010-04-29 @ 13:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0