I love it!

Nu har det preliminära schemat kommit ut på skolans hemsida. Och jag har typ inga lektioner alls! Hur skönt som helst! Sovmorgon varje dag dessutom! Men min spanska finns inte på schemat, hoppas bara att den kommer. Om det är för få som har valt det kanske de inte kan passa in det i schemat och då måste jag välja något nytt. Men det vill jag inte. Fast jag skulle kunna ta Engelska C, för vi får en ny lärare då! Och jag har hört att hon är rätt så bra. Vi får se, hoppas på spanskan iallafall!

Kommentarer
Postat av: Ämmö

Jag har typ inga lektioner :s dom har typ inte lagt dit nåt alls. Saknas biologi, historia, religion, svenska, idrott ... kommer få fullt :'(

2010-08-09 @ 22:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0