Idag

Den här dagen har varit riktigt blandad. Första halvan var det riktigt skit. Bland annat så hade jag ställt min väckarklocka fel, så jag vaknade 35 min innan jag började. Satte mig på cykeln... och det var inte plogat. Motvind och massvis med snö i ögonen hjälpte inte direkt. Men de höll på att ploga när jag kom till skolan, så de sista 100 metrarna var plogade.

Men när jag skulle hem igen hade det snöat tillräckligt för att det skulle vara som på morgonen igen. Kul. En massa skolarbete och prov har gjort detta till en mycket dålig och stressig vecka.

Men. Sen så hade jag matteprov och det kändes som om det gick skitbra, så jag hoppas verkligen. Jag fick då även veta vad jag fick på nationella proven i Matte E. Till min förvåning så fick jag MVG! Trodde inte det, för provet var inte ett dugg lätt kan jag säga. Så helt plötsligt från att dagen har varit skit så blev den underbar.

Nu har jag och mamma gjort julgodis sen skolan slutade. Marsipan och nougat täckta av choklad och mammas julkola. Det känns som om vi är de enda som inte äter knäck på jul, vi äter julkola istället. Det är så gott!

Kommentarer
Postat av: Tessa

Fan vad du är duktig älskade lillasyster!!



Skulle uppskatta om ni kunde ta med lite godis hit på julafton. Vårt är typ slut och jag tänker inte baka nå mer.

Pussar

2010-12-17 @ 20:39:30
URL: http://mtcgunnarsson.blogg.se/
Postat av: Rebecca.

Härligt! Bra jobbat Amanda :)

2010-12-18 @ 12:27:27
URL: http://rjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0