Var är min lärare?

Jag sitter i skolan just nu. Jag och Annie funderar lite vart vår datorlärare är någonstans, för han är en timme sen. Hmm... Jaja, skönt att slippa någon lektion då och då.

Jag vann inte det där armbandet, jag hade för få röster. Men det gör inte så mycket, jag har ju redan vunnit ett armband av henne förut. Ett rött tvåradigt armband som det sttår 'Marcus' på. Sitter och tänker lite extra på honom nu när han är i Stockholm på mönstring. Han blir klar idag men ska stanna enda tills söndag men några kompisar. Lite småtråkigt för mig, men jag måste ändå plugga i helgen så det är väl lika bra att han inte är hemma och distraherar mig.

Jag håller på att bli lite småhungrig nu, ska nog gå till matsalen och äta soppa (läs; fil och flingor).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0