Ens värt?

Alltså, det händer verkligen ingenting. Inte i skolan iallafall. Jag har knappt några lektioner alls och det känns helt ovärt att gå upp på morgonen och cykla till skolan. Fast man börjar klockan 12. Jag har börjat strax innan 12 de senaste två dagarna och möjligtvis imorgon oxå. Och i måndags och tisdags så gick jag inte längre än halv 1 respektive 10. Jag borde inte klaga, för det är alldeldes underbart att slippa göra någonting i skolan. Men om man inte gör någonting vill man ju inte vara där, eller hur?

Nu sitter jag i datasalen och håller på med photoshop. Jag började lite tidigare eftersom min lektion innan är inställd. Så jag kan sluta ungefär halv 3 om jag itne blir klar med det jag håller på med tidigare.

Kommentarer
Postat av: EMMS

Ja, jag har bytt till mamma och pappas rum för ett tag sen. De har byggt om i mitt förra rum och gjort en hall där och så :)

2010-06-10 @ 14:42:37
URL: http://heyfunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0