Skolavslutning

Nu har mitt sista sommarlov börjat! Jag har längtat så mycket till sommaren. Och få se mina betyg. Fast ett betyg är jag så besviken på. Jag fick bara godkänt i Samhällskunskap A och jag och alla andra tror att det har blivit något fel. Jag har skickat ett mail till min lärare och överklagat iallafall, för jag har gjort mycket bättre ifrån mig än bara ett G.

Iallafall så fick jag VG i Photoshop fortsättning, Engelska B och Idrott och hälsa A. Och MVG i Biologi A, Naturkunskap A, Matematik D, Spanska steg 4 och CAD-teknik A. De betygen är jag dock nöjda med.

Kommentarer
Postat av: Tessa

Du är så duktig!!! Puss

2010-06-15 @ 20:09:50
URL: http://mtcgunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0