Egypten

Nu hade jag tänkt att skriva lite om resan. Och lägga upp bilder.


Jag och Marcus på flyget dit.


El Gouna.


Vårt hotell.


På väg till vårt hotellrum.


Sen blev det lite vattenpipa på kvällen.


Vattenpipa.


På onsdagen blev det att utforska stranden.


Medans de spelade lite volleyboll passade jag på att bränna mig lite.


Torsdagen tillbringades vid poolen istället.


Lite vattengymnastik.


Innan maten satt vi på balkongen för en liten rökstund. För Marcus alltså.


Utsikten från balkongen.


På fredag kväll blev det lite drickande.


Vi hade väldans trevligt, speciellt jag och Hanna. Men det blev lite för mycket, kan jag säga.


På lördagen var vi och grattade Lotta, marcus moster, som fyllde 50 år. Nyvaken och glad.


Lottas present var att vi skulle ut med båt, snorkling och delfinspotting.


Jag kan säga att eftersom jag måde dåligt sen dagen innan var det ingen bra kombination med en guppande båt. Jag mådde riktigt dåligt på förmiddagen.


Men vi fick se delfiner iallafall! Och snorklade gjorde jag en gång, när jag kände mig lite bättre. Det är en upplevelse jag rekomenderar!

Nu räcker det med bilder för ett tag! Ska ladda upp lite mer senare om jag hinner, annars imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0