Fortsättning

Nu kommer det fler bilder från Egypten.


På lördagskvällen åt vi på en restaurang för att fira Lotta.


Maten var jävligt god, och jävligt mycket! Jag orkade inte en äta upp min köttbit. *Skäms*


Sen kom personalen och sjöng och spelade trummor. Och lurade med Lotta och Viktoria att dansa, haha! Det var riktigt roligt att se.


På söndagen blev det åter igen poolen.


Marcus och David började bråka om den där luftmadrassen. Till slut när David fick den så ville han inte ha den, haha.


På kvällen träffade vi Saied som hade en souveniraffär vid hotellet. Rolig och trevlig var han.


Han, Hanna och Marcus tyckte att jag skulle testa någon konstig egyptisk utstyrsel.


Sen råkade Marcus ut för samma sak, haha!


Jag skulle föreställa en drottning och Marcus min slav.


På sista hela dagen spelade alla killar i vår "lilla grupp" och AnnaCarin vattenpolo.


Medans de spelade kidnappade Hanna och Viktoria mig och tvingade mig på en magdanslektion. Turligt nog så har jag inga bilder på det.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

HAHAHA Snygga dräkter där ;) Att ni inte använder sånna i skolan? :O

2010-03-12 @ 19:07:06
URL: http://kajsalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0