Soon it will be lov!

Det är tisdag idag. Men det känns som torsdag. Kanske börjar komma in i gamla vanor igen. Jaja, det är bara två dagar kvar i skolan innan lovet börjar. Det kommer bli hur skönt som helst! Det känns inte som om jag har haft lov på skitlänge, trots att jag var i Egypten på sportlovet.

På Långfredagen ska jag och Kajsa iväg till Västerås och shoppa! Jag har varit så shoppingsugen på sista tiden, speciellt när jag kollar på skopunktenreklamen som går på TV. Skitsnygga skor! Och på lördag blir det fest, fest, fest! Marcus kompis fyllde den här veckan så vi ska till honom på lördag. Det har jag längtat efter med.

Kommentarer
Postat av: Tessa

Men ååh. Kan inte du köpa en kofta till mig då?? Är det öppet förresten? Är ju röd dag... puss

2010-03-30 @ 20:25:34
URL: http://mtcgunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0