Ingenting. Idol. Muffins.

Det händer inte så mycket här nu. Jag har lov och ändå gör jag typ ingenting. Visst, på lov ska man ju inte göra någonting heller men lite ska man väl kunna hitta på. Jag borde göra lite skolarbete. Rätt så mycket skolarbete. Men jag orkar inte. Det är verkligen skittråkigt och jag har inte lust för fem öre.

Har knappt träffat folk heller på lovet. Förutom festen förra helgen så har jag bara träffat Marcus och Rebecca en gång. Jag är så lat att jag inte orkar ta tag och göra något.

Men för tillfället kollar jag på idol och väntar på vem som åker ut. Jag håller på att baka muffins oxå. Chokladmuffins såklart. Nu är det inte bara kladdkaka jag brukar bakar. Lite kul (och gott) med variation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0