Mycket att göra

Det känns som om det alltid är något man ska göra för tillfället. Eller något Marcus måste göra. Den här veckan hinner vi bara träffas i förbifarten i skolan, typ. För efter så har han handbollsträning eller så tränar jag. Om det inte är träning så är det pluggande. Även om jag inte har en viss läxa eller prov som måste jag ta tag i projektarbetet så fort jag får tid över.

Och för tillfället så svarar Marcus inte på sms eller när jag ringer. Om han hade gjort det så skulle jag kunna ha frågot om han hade tid att träffas ikväll, men nu är det nästan för sent...


Kommentarer
Postat av: Martinvilde

Very nice site. Will sure visit again.

2012-07-10 @ 11:18:25
URL: http://martinvilde.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0