Studiedag

Idag har jag haft studiedag. Jag och alla andra elever på KSK, såklart. Jag har spenderat dagen med Marcus, sov där inatt. Har bara träffat honom en gång förra veckan för att han har varit sjuk. Så det var mysigt att äntligen få träffa honom igen. Synd bara att han är väldigt fäst WOW... Det kan han väl spela när jag inte är där, skulle jag tycka.

Imorgon ska jag hämta min nya säng! Eller ny och ny. Det är min brorsas gamla. Som var min syrras gamla. Ja, sängen är så skön att jag oxå vill ha den. Den är 120 cm, så lite större än min 90 cm-säng. Då kanske Marcus vill sova hos mig lite oftare när jag har större och rymligare säng än honom, så slipper jag alltid åka till honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0