Underbart lov

Dessa två senaste dagar har varit underbart fina. Solen har skinit och det har varit typ 16 grader i skuggan. Jag har gått omkring i shorts och linne utomhus. Och det bästa är att man inte måste sitta inne i skolan och plugga nästa vecka när det ska vara ännu bättre väder. För då har jag påsklov!

Fast imorgon ska jag spendera dagen med att gå i affärer. Jag och Annie ska åka till Västerås för lite shopping, vilket jag skulle behöva. "Behöva". Eller ja, en studentklänning behöver jag faktiskt. Och möjligtvis ett par nya skor till den oxå. Och lite extra annat.

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om klockan :D

2011-04-18 @ 08:02:38
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0