Onsdag

Idag har jag käkat lunch hos mamma med henne, morfar och brorsan med familj. Trevligt, och gott med fläskfilé och trattkantareller mitt i veckan. Efter det åkte jag och Marcus till kalkbrottet för att bada i sommarvärmen. Och det kan väl sammanfatta min dag. Jag gör inte alltför mycket nuförtiden. De flesta jag känner jobbar nu eller är bortresta. Och om ett par veckor börjar några skolan igen. Vilket jag är tycker är riktigt skönt! Men det kommer nog kännas ganska konstigt då när Marcus ska upp till skolan och inte jag. För efter sommaren så går man ju alltid tillbaka till skolan. Men inte i år. Inte något annat år heller för den delen.


Vid kalkbrottet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0