Det blir som det blir

Oj oj oj. Jag och Annie hade möte med vår förra svensklärare idag angående vårt projektarbete. Han är medbedömare och vi tänkte diskutera hur vi skulle lägga upp innehållet i rapporten. Jag kommer ihåg att han och vår mentor (som oxå är medbedömare) hade olika uppfattningar om hur arbeten ska gå till, men alltså... Oj oj oj. Han tyckte mycket mer annorlunda än vad hon gör. Jag kan bara föreställa mig vad hon kommer säga när vi berättar hur han tyckte att vi skulle lägga upp det.

Saken hör ju till att hon först säger att vi ska fråga honom och sedan brukar hon inte alls hålla med. Suck.

Fick en liten paus idag iallafall, efter skolan. Ejik gjorde mig sällskap ner på stan för jag skulle köpa en present till Vincent som fyller 1 år imorgon. Efter det passade vi på att ta en fika på Johanssons. Vi var nog på stan i mer än två timmar.

Kommentarer
Postat av: kajsa

sv: men alla killar kan väl vara snälla, alla har väl nån slags humor & dom flesta människor är omtänksamma nån gång xd så jag tycker inte man kan kategorisera sådär. neee

2011-02-11 @ 20:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0