En dag med Rebecca

Igår blev det en heldag med Rebecca. Vi tog en promenad på Långforsen, bland annat. Det var lite halt, såklart, och Rebecca gjorde en riktigt snygg vurpa. Framför alla gästerna på Måns Ols världshus. Samtidigt som hon lyckades slå till mig i huvudet.

På kvällen kollade vi på melodifestivalen. Jag blev förvånad över att jag tyckte att det var färre som var kassa i år. Men det var bara första deltävlingen, det kommer ju tre till.
Vi spelade "Med andra ord" senare. Bara vi två, men det var kul ändå. Det var skitkul faktiskt. Det var länge sen jag skrattade sådär mycket.









Kommentarer
Postat av: Kajsa

Härliga vinterbilder ju! :D

sv: Haha eller hur, det går inte. Sen har man typ tusen stycken som ligger & tar plats, men det spelar ingen roll. Man har ju så många minnen med dom (a)

2011-02-07 @ 17:30:33
Postat av: Rebecca

Ja, det var en trevlig dag :) Vi måste spela med andra ord någon gång igen, det var skit rolig!

2011-02-16 @ 19:49:11
URL: http://rjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0