Tangled

Jag har nyss tittat på Trassel, fast på engelska. Den nya Disneyfilmen, ni vet? Och jag bara älskar den! Disney's filmer är alltid så underbara och man blir aldrig för gammal för filmerna.

Dock skulle jag ha använt den där 1,5 timmen till att plugga istället. Jag insåg precis att jag hade mer att göra än vad jag hade tänkt. Projektarbete måste jag göra hela tiden, så det kommer jag aldrig ifrån. Jag har även religionsprov imorgon, en idrottsuppsats på 4 sidor som ska vara klart om en vecka och jag har inte ens börjat. Sen måste jag räkna Matte Diskret för att inte ligga efter med planeringen och göra en Matte F läxa tills på onsdag.

This sucks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0