Det händer alltid just oss

Oj, nu har jag inte bloggat på ett tag. Jag har inte direkt haft tid, jag har haft jättemycket skolarbete att göra. Jag har fortfarande jättemycket att göra och jag skulle verkligen uppskatta en paus. En lång paus. På några år kanske?

Fast nu har lite studentdatum sats iallafall, men de uppskattas inte. Vi ska nämligen ta studenten den 10:e juni! Vi får alltså gå en vecka längre i skolan än fjolårets studenter. Och de gör ju det här bara för att retas med oss. Politikerna tycker nämligen att om vi stannar en vecka längre i skolan så "blir det lugnare på stan". Bullshit säger jag. Bara för att jävlas kommer jag vara nere på stan och föra ett jävla liv varje kväll den där extra veckan. Idioter.

Studentbalen har oxå fått ett datum satt. Den 29:e maj. Så nu är det bara att änmäla mig och Marcus och börja leta efter en klänning. Vet inte om jag ska köpa eller hyra, är inte säker på hur mycket jag vill lägga ut på en klänning.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Neeej! Jag missar balen!!! Ni får ta massor med kort! Du kan få låna min klänning om du vill. Du har kanske växt i den nu ;) PUSS

2011-01-26 @ 21:24:39
URL: http://mtcgunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0