Imorgon börjas det igen

Jag har inte direkt något att skriva om. Jag har inte gjort något speciellt heller på sista tiden, vilket faktiskt är riktigt skönt. Dock har jag haft svinigt ont i halsen, alltså extremt ont. Nu har jag bara "vanligt ont" i halsen.

Imorgon börjar skolan igen oxå, jippie... Jag borde komma igång med projektarbetet igen, så att jag har arbetat åtminstone en dag på jullovet. Igår var ett framsteg, jag tittade på allt arbete. Jag gjorde inget, men jag tittade på vad jag borde ha gjort.
Sååå, jag lär alltså börja.. Men jag ska nog ta och äta lite först.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Svar: helt klart värd att se :) inget jag skulle se fler gånger dock.

2011-01-11 @ 18:18:20
URL: http://emmycikoria.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Haha jaså, jag var minnsan vaken! :D Vi har fått typ nu planeringsgrejja, ska läsa tre olika grejer & sen får man välja lite vad man vill göra. Överstätta, sammanfatta, göra muntligt blablabla. Sen är det såklart vissa saker man måste göra också. Har bara tre veckor på oss :s Var ganska mycket.. Hm, ja hörde att du var sjuk "/ Du får krya på dig! <3

2011-01-13 @ 21:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0