Still sick

Jag är fortfarande sjuk. Har varit det en vecka nu, vilket jag aldrig brukar vara. De första dagarna gjorde det jätteont i halsen och jag kunde inte svälja. Nu har det gått över, men istället så kan jag inte prata. Jag är helt allvarlig, det mesta jag kan göra är att viska om jag inte ska låta som en kille i målbrottet som som försöker prata samtidigt som han blir strypt. Ungefär.
Annars är jag förkyld oxå och har antagligen lite feber.

Jag har iallafall en anledning till att inte göra någonting. Så skolarbetet måste jag skjuta upp ett tag till.

Kommentarer
Postat av: Tessa

Krya på dig älskade syster <3

Drick honungsvatten. Det ska vara bra för halsen.

Puss

2011-01-14 @ 22:33:42
URL: http://mtcgunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0