Shopping och bio

Igår slutade jag lite tidigare från jobbet. Jag, Marcus, Ejik, Annie och Ellen åkte till Västerås för att titta på den sista Harry Potter-filmen. Vi ville även ha lite tid till att shoppa innan. Eller vi tjejer villa ha det iallafall. Jag köpte en del grejer som jag inte behöver men som jag ville ha, som vanligt. Jag köpte till och med en tröja till Marcus. Den var så snygg på honom men han ville inte köpa den eftersom den inte var på rea och han inte hade så mycket pengar. Vilken tur att han har en sån snäll flickvän.

Sen såg vi ju Harry Potter och Dödsrelikerna del 2. Filmen krånglade så den blev 30-40 min försenad... Men det var värt väntan, den var riktigt bra. Men tyvärr så hade de ändrat en del grejer från boken. Lite för mycket faktiskt. Vissa saker var bara onödiga att ändra på enligt mig. Men som sagt, filmen var riktigt bra, speciellt om man inte har läst boken och bara sett filmerna.

Mina nya ägodelar:


Shorta 199 kr, Gina Tricot.


Tröja 149 kr, Gina Tricot.


Shorts 79 kr, Gina Tricot.


Dubbelring 99 kr, Gina Tricot.


Ring 79 kr, Gina Tricot.


Klänning 99 kr, H&M.


Skärp 79 kr, Lindex.


Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Gillar shortsen :D

2011-07-15 @ 14:04:32
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0