Tre för en

Igår var jag på Åkrahallen och handlade med pappa. När vi stod i kön såg jag att de sålde Harry Potter och Dödsrelikerna del 1 där. Jag plockade upp den och tänkte att jag skulle faktiskt vilja ha alla HP-filmerna. Jag har varken femte, sjätte eller sjunde filmerna och blev väldigt sugen på att köpte den där filmen. Men så kollade jag på prislappen. 179 kr. Det tyckte jag var lite dyrt faktiskt.

Det var tur att jag inte köpte filmen. Jag klickade in på cdon.com för några minuter sedan och beställde hem de tre filmerna jag saknade. Gissa vad slutsumman gick på? 178 kr! Tre filmer blev billigare än en! Det är ganska otroligt faktiskt. Men jag hade rabatt från csn på cdon.com och frakten blev då gratis. Men ändå.

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Ibland gör man bra fynd. :-)

2011-07-13 @ 10:30:08
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0