Great day...

I lördags svällde min fot upp rätt rejält. Antagligen efter tatueringen. Den är fortfarande uppsvälld, så eftermiddagen skjutsade mamma mig till vårdcentralen här i stan. Efter några timmars väntan tyckte de att jag skulle åka till akuten i Västerås eftersom mina blodvärden var inte normala. Sen när vi väl kom dit så fick vi vänta ännu längre och ta blodprov där oxå. Men till slut så kom svaren och det såg ut som en infektion, och inte en blodpropp som de misstänkte i Sala. Det blir alltså att gå på penicillin i två veckor och ha foten i högläge och inte anstränga den. Jag får hoppa på kryckor alltså. Så det blev ungefär 6 timmar på sjukhuset idag, mest väntande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0