Soon I'll be free

Jag antar att det är dags för ett blogginlägg. Det var ju ett tag sen. Men det har inte hänt så mycket på sista tiden. Jag har skolarbete, men bara tre grejer kvar. Och betygen sätts om 1,5 vecka. Sen är det studentveckan kvar i princip, sen är man arbetslös! De här sista tre veckorna ska jag faktiskt bara njuta. De flesta lärare har redan bestämt vilket betyg man ska få ändå, så jag tänker inte stressa upp mig för det lilla som är kvar.

Just nu bor jag hos min syrra och vaktar deras hus eftersom de är i Spanien. Det är rätt så skönt att ha ett eget hus som man kan göra vad man vill i. Independence.

Förresten så har Emmy tatuerat sig. Jag är så avundsjuk! Jag skulle vilja ha en nu, men jag har inte bestämt mig än. Och så får man inte sola eller bada förän en månad efteråt och nu är det typ redan sommar. Så jag ska vänta tills hösten tror jag.
Men jag skulle gärna vilja ha en tatuering i studentpresent, eller bidrag till en. Ni som hade tänkt ge mig något fick lite tips nu.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Tycker fortfarande att du ska maila någon och fråga om pris osv. Och om det bara är en liten fjäril så är det bara att täcka över innan man solar :D bada går nog inte så bra om du har den på benet men vafan, 10 dagar kan de ta för vissa att läka sig och det klarar du väääl. Kom igen nu :D

2011-05-19 @ 18:04:01
Postat av: Olivia

Ja bara att hålla ut sista tiden i skolan nu!

2011-05-21 @ 23:32:09
URL: http://emblalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0