Fullt upp

Mormor ska ju sälja sin sommarstuga, och när vi var där sist så frågade hon om vi ville ha nåt därifrån. Jag tänkte att något ville jag ha, och såg ett träpussel med Sverigemotiv som jag alltid la på golvet när jag var mindre. Det är ett av mina barndomsminnen därifrån. Så jag tog det och ett annat pussel på 500 bitar.

Jag la båda pusslen igår och jag känner att jag har lite sug på att lägga fler. Jag har inget jobb och alla andra antingen jobbar eller går i skolan så det är ett bra tidsfördriv. Jag hade för mig att vi har några pussel i källaren också, så jag tog mig en titt nyss. Jag hittade 6 st pussel, alla 1000-bitars. Så nu har jag att göra några dagar iallafall!


Kommentarer
Postat av: Emmy

Fan vad tråkigt. Men du har väl stationär dator också? Sims 3 funkar inte på våran bärbara heller. Men visst är det sjukt kul att spela? :D

2011-10-08 @ 17:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0