Glad Påsk

Påskmat, påskägg, ja nu är det påsk igen. Jag har varit ute i stugan och firat lite påsk med Marcus familj, som vi brukar göra på påskafton. Och imorgon blir det att fira påsk med min familj också. Fast vår familj är lite större och med små barn så det blir kanske inte en jättelugn påsk.

Syrran ville att vi skulle träffas senare och äta middag istället för lunch, vilket funkar utmärkt för mig. De ringde nämligen in mig för att jobba på hotellet ikväll, och då blir det sent så jag kommer sova länge. Men pengar i påsk är inte fel!

Oj, vad ofta påsk blev nämnt i det här inlägget.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Haha, jag VEEET! Men Charlie ville se den med sina kompisar och han betalade för att jag skulle följa med, haha. Och den var mycket bättre den här gången! Måste ha somnat första gången eller nåt...

2012-04-10 @ 18:02:02
URL: http://emmywallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0