Valborsmässoafton

Vaknade sjuk imorse, så blev inget jobb. Halvförkyld, svinont i halsen och tung i huvudet. Nu senare på eftermiddagen känns det lite bättre iallafall. Sitter hemma hos Marcus och vi ska snart grilla och efter det kolla brasan nere på stan. Mer än så kommer jag antagligen inte orka, och mer än så hade vi inte planerat heller. Så det gjorde inte så mycket att jag blev sjuk. Förutom att det aldrig är kul att vara sjuk då vill säga.

Marcus står i duschen och jag väntar på honom. Jag är redan klar, som jag alltid brukar bli innan honom. Fast man är tjej så kan man faktiskt fixa sig snabbt (med undantag för Rebecca då). Jag har tagit lite foton med mitt nya objetiv som jag fick av pappa. Och jag är helt förälskad i det! Jag kan ta underbart nära närbilder, som jag har saknat sen min allra första kamera. Nu väntar jag bara på att våren ska blomma ut ordentligt så det blir fina färgglada kort.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HÖH! Vad säger du?!!! Det brukar faktiskt ta tid för tjejer att fixa sig och det är inte bara jag. Så det så!

2012-05-03 @ 16:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0