1:a advent

Oj, oj, oj. Det är redan andra december, och första advent. Var hem till syrran på adventsfika som hon och mormor hade ordnat. Och efter det åkte jag och Marcus hem till hans föräldrar för en tidig middag. Alltså proppmätt från fikat, sen ännu mer proppmätt från middagen. Och när jag säger hem till hans föräldrar, inte hem till honom, så menar jag att han har flyttat. För de som inte vet. Jag har tydligen inte berättat det för alla. Påstår folk.
 
Han har flyttat till Sätrabrunn. Ja, jag vet. Sätrabrunn. Han är inneboende hos en kompis pappa och hyr ett rum i källaren. Det behövs städas bort en massa bråte, måla väggarna och köpa diverse möbler, sen så är det faktiskt ganska bra. Och det bästa är väl att jag får hjälpa till att inreda och vara smakråd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0