Julen är hääär, och förbi

Julafton var utmärkt. Först åkte jag och Marcus till hans mormor och morfar på julfrukost på förmiddagen. Jag typ ingenting eftersom vi bara någon timme senare skulle till syrran och äta julmat med hela min släkt. Jag provade dock dopp i grytan för första gången. Smaken var det inte ett dugg fel på, men konsistensen på brödet var inte så aptitretande efter ett tag. 
 
Hemma hos syrran sen så var vi ungefär 20 personer, åt julmat, kollade på Kalle Anka, fikade, åt massor av julgodis och öppnade paket. Vincent och Charlie fick en hel det saker. Alla påstod att jag också fick så mycket när jag var yngre. Vincent fick bl.a. en fyrhjuling av min pappa. Den körde han runt på inomhus hela kvällen. 
 
Idag skulle jag ha jobbat förresten, men vaknade av att jag hade mycket ont i halsen. Inte så konstigt när alla andra också är sjuka nu. Pappa är det till exempel, och han brukar vara det en gång per år. Max.
 
Men nu ska jag gosa ner mig ordentligt i fotöljen, äta lite godis och kolla på Harry Potter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0