Work, work, work

Fy fan, vilken stressig dag det har varit idag. Jag har jobbat, på Åkrahallen såklart, mellan 15:00-21:00. Från 14:00 ungefär fram till 18:30 brukar det alltid vara fullt upp, men idag var det makalöst mycket för att vara en onsdag. Jag satt i huvudkassan, så då är det jag som ska ringa på folk om det behövs mer till kassan och det är till mig folk ringer om de vill kassapersonalen något. 
 
Efter någon timme eller så var en i kassan som kände sig sjuk och gick hem. När det redan var mycket folk så blev det ännu stressigare när vi fattades en. Rastschemat blev försenat och jag fick min middag senare. Eller, jag fick väl inte riktigt en middag. För när jag öppnade matlådan som jag tog ur frysen i morse så visade det sig att det inte var spaghetti och köttfärssås. Det var bara köttfärssås. Hm. Men tur att det finns lite mat för alla i personalrummet. Jag hittade några mackor och frukt som jag roffade åt mig. 
 
Men nu försöker jag varva ner innan jag ska sova, för imorgon ska jag upp tidigt och jobba igen. Det blir en hel del nu fram till nyår. Så jag skyller på det att jag inte har bloggat så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0